مقالات

فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه

فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه

فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه : خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از گناوه میتواند از بهترین انتخاب های شما برای خرید محصولات برند با کمترین قیمت در سراسر کشور باشد . در بازار لوازم آرایشی بهداشتی متنوعی وجود دارد اما باید هنگام انتخاب لوازم آرایش مناسب دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید از پیج اینستاگرام آرایشی بانه ما کلیک کنید

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ذز بانه

تنوع محصولات ارایشی و کالاها در بانه به حدی زیاد هست که لازمه قبل از مراجعه به بازار فهرستی از کالاها و اجناس مورد نیاز خود رو تهیه کرده تا دچار سردرگمی نشین. لوازم خانگی پررونق‌ترین کالاهای موجود در بانه هست و تنوع برند و فروشگاهها و یا مدلهای موجود اونقدر زیاد هست که ممکنه شما رو گیج کنه پس بهتره از قبل در مورد برند و کالاهای مورد نیاز خود تحقیقی انجام بدین

برای خرید از کانال تلگرام آرایشی بانه کلیک کنید

زیبایی و سلامتی با انتخاب درست

محصولات آرایشی بهداشتی طیف بسیار وسیعی از کالاها را تشکیل می دهند که برای مراقبت و تقویت بدن و صورت استفاده میشوند. خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و انتخاب برندهای مناسب، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما باشد، تصمیمی که در کنار زیبایی می‌تواند سلامت شما را هم تحت تاثیر قرار دهد.

کیفیت محصولات گناوه

درست است که عمده فروشان بندر گناوه به جهت دسترسی به اقصی نقاط بازارهای اقتصادی جنوب کشور می‌توانند طیف وسیعی از محصول را وارد کنند و سود بسیاری از قیمت مازاد بر هزینه اولیه‌ آن‌ها داشته باشند؛ اما دلیل محبوبیت بندر گناوه این است که عمدتا هر محصولی را وارد نمی‌کند و روی کیفیت و کارایی محصولات وارداتی وسواس به خرج می‌دهد.

مزایای عمده فروشی گناوه

قطعا هیچ بازاری دوست ندارد که فروشندگان و مشتریان خود را از دست بدهد؛ بندر گناوه نیز متشکل از فروشندگانی است که تنها به واسطه سود از کسب و کار باقی می‌مانند و این فروشندگان هستند که مشتری مداری می‌کنند. بنابراین عمده فروشی باید سودی با خود به همراه داشته باشد تا سبب ماندگاری دو عنصر کلیدی بازار گناوه شود. دلایلی که سبب پایداری مشتریان و در نتیجه فروشندگان می‌شوند، بدین شرح هستند: تنوع و کیفیت، سازگاری اجناس با سلایق مختلف، کسب اعتماد، رفتار صحیح فروشندگان و… مواردی هستند که به سبب حضور آن‌ها بندر گناوه مشتریان خود را ثابت نگه می‌دارد و با ثابت ماندن مشتریان، فروشندگان و مقدار فروش اجناس مختلف به ویژه لوازم آرایشی بندر گناوه افزایش می‌یابد.

خرید عمده لوازم آرایش چشم در بندر گناوه

آرایش چشم تاثیر به سزایی در زیبایی دارد و تکمیل فرآیند میکاپ صورت وابسته به آن است. دسته بندی لوازم آرایش چشم در بندر گناوه مربوط به لوازمی چون خط چشم، ریمل مژه، فر مژه، سایه، مداد چشم، سرمه چشم و… می‌شوند.

لوازم آرایشی چشم و ابرو

لوازم آرایشی چشم و ابرو

لوازم آرایشی چشم و ابرو

  • پرایمر چشم
  • خط چشم
  • ریمل
  • فرمژه
  • مداد ابرو
  • ریمل ابرو
  • سایه ابرو
  • سایه چشم

سایه چشم (Eye Shadow)

سایه چشم به حالت پودری و در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضهشده و از آن برای حالت دادن چشم‌ها استفاده می‌شود.

پالت سایه چشم

استفاده کردن از سایه چشم یکی از جذاب‌ترین مرحله‌های آرایش صورت است چرا که با رنگ‌های مختلفی سر و کار دارید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر به درستی نتوانید از آن ‌ها استفاده کنید، ممکن است که آن نتیجه مطلوبی که در نظر دارید را به دست نیاورید.

سایه ابرو (Eyebrow shade)

آخرین گزینه از انواع لوازم آرایش ابرو سایه ابرو است. سایه ابرو، دقیقاً مانند مداد ابرو، برای پرکردن فواصل بین تارها و فرم‌دهی به ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ریمل ابرو

ریمل ابرو هم یکی از لوازم آرایشی است که کمک می‌کند تا ابروها پرپشت‌تر و منظم‌تر دیده شوند و فرم بسیار خوبی را داشته باشند.

  • ریمل ابرو آرکانسیل مدل Maxi Sourcil Matic
  • ریمل ابرو پاستل
  • ریمل ابرو آرت دکو مدل Defining Gel حجم 10 میل

مداد ابرو (Pencil Eyebrow)

مداد ابرو برای رنگ بخشیدن و پر کردن ابروها کاربرد دارد. در واقع ساده‌ترین راه برای پر کردن و شکل دادن به ابروها استفاده از مداد ابروست. حواستان باشد که رنگ مدادتان با رنگ ابرویتان متناسب باشد تا بعد از استفاده، ظاهری طبیعی به ابروهایتان ببخشد. ماژیک ابرو و مداد هاشور ابرو هم از انواع دیگر مداد ابرو به شمار می‌روند.

خرید عمده لوازم آرایش لب در گناوه

آرایش لب با تمام سادگی که دارد بسیار درخشان و جلوه‌گر است. معمولا دید افراد نسبت به آرایش لب یک فرآیند تکمیلی است. لوازم آرایشی مربوط به لب در بندر گناوه که توسط ایستان مد ارائه می‌شوند، شامل رژ لب، خط لب، تینت لب، بالم لب، ماسک لب، براق کننده لب و… هستند.

خط لب (Lip Liner)

خط لب برای کادر دهی و آماده‌سازی لب برای رژ زدن استفاده می‌شود. با استفاده از مداد لب، نواحی ناهموار در لبه‌های بالایی یا پایین لب را می‌توان پر و ایرادات آن را اصلاح کرد. البته از خط لب برای برجسته کردن لب‌ها هم استفاده می‌شود. مهم‌ترین نکته در استفاده از خط لب این است که باید رنگ خط لب با رنگ رژ لبتان متناسب و هماهنگ باشد.

رژ لب (Lip Stain)

رژ لب

رژ لب

رژلب که برای همه شناخته شده است! یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین قسمت‌های آرایش، زدن رژ لب بوده و این وسیله‌ی آرایشی در انواع مات، براق و ضدآب در بازار موجود است.

خرید عمده لوازم آرایش بدن در گناوه

منظور از لوازم آرایش بدن، محصولات زینتی و بهداشتی است که در جهت زیبایی، سلامت و بوی خوش بدن به کار می‌روند؛ از نمونه این محصولات می‌توان به کرم روشن کننده نقاط حساس بدن، لوسیون بدن، بادی اسپلش، مام، خوش بو کننده و… اشاره کرد.

خوشبو کننده‌های بدن

بخش دیگر مربوط به خوشبو کننده‌ها می‌شود که این خوشبو کننده‌ها شامل عطر زنانه، مام، اسپری دئودورانت و بادی اسپلش می‌شود. در این بخش‌ محصول‌ها ممکن است که با توجه به سلیقه هر فرد انتخاب شود یا اینکه بهتر است خوشبو کننده‌هایی که مختص به سلیقه خودتان فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه است را در لیست لوازم آرایش عروس قرار دهید.

خرید عمده لوازم آرایش مو در گناوه

یکی از اعضای مهم بدن است که در زیبایی افراد بسیار تاثیرگذار است. زیبایی مو بسته به عوامل مراقبتی پایدار است و در صورتی که مورد بی توجهی قرار بگیرد، شادابی و زیبایی خود را از دست می‌دهد. ایستان مد با ارائه بهترین ماسک موها و روغن‌ها و سرم‌های تقویتی از بندر گناوه برای مو می‌تواند در مسیر خوش حالت بودن و تقویت موهای شما مثمرثمر واقع شود.

لوازم مراقبتی پوست و مو

در کنار تمامی وسایلی که در بالا گفته شد نیاز به لوازم آرایشی برای مراقبت از پوست و مو نیز می‌تواند جایگاه ویژه‌ای را در بین لیست لوازم آرایش عروس داشته باشد. در بین این‌ها وسایلی برای مراقبت پوست، پاک کننده‌های آرایشی و محصولاتی نیز برای مراقبت از مو قرار می‌گیرند.

خرید عمده لوازم آرایش پوست صورت در گناوه

پوست ما مهم‌ترین فاکتور زیبایی ماست و در وهله اول تنها موردی است که باید از آن مراقبت به عمل آورده شود و در حفظ سلامت آن کوشید؛ چرا که اگر پوست آسیب ببیند، زیبایی‌های اجزای دیگر نیز کمرنگ خواهند شد. ماسک صورت، انواع کرم، مربوط کننده، کرم آب رسان، کرم پودر، فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه رژ گونه، کانتور، کانسیلر، فاندیشن، پنکک، ژل ضد جوش و… نیز انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوص پوست صورت هستند.

هایلایتر (Highlighter)

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیشتر در برخی نقاط صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع باید گفت هایلایتر دقیقاً برعکس برنزر عمل می‌کند. یعنی برای آنکه قسمتی از صورت خود را برجسته‌تر نشان دهید می‌توانید مقدار کمی هایلایتر به آن قسمت بزنید. استفاده از هایلایتر در آرایش کاملاً اختیاری بوده و ضروری نیست.

خرید کرم پودر

در زیرسازی آرایش بهتر است که از لوازم آرایشی استفاده شود که بتواند تمام سطح پوست را یک‌دست کند. با استفاده از پنکک‌های آرایشی می‌توان چنین کاری را انجام داد و سپس پوست را به خوبی بپوشانید. البته می‌توان از کانسیلر برای پوشش پوست‌های حساس دور چشم فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه استفاده کنید. همچنین برای کل صورت می‌توان از پنکک‌های آرایشی استفاده کرد.

لوازم آرایشی پوست صورت

  • کانسیلر
  • پنکیک
  • کانتورینگ
  • هایلایتر
  • برنزه کننده
  • رژگونه
  • پرایمر لب
  • رژ لب
  • لاک لب

برنزه کننده (Bronzer)

برنزه کننده

برنزه کننده

برنزرها یا همان کرم‌های برنزه‌کننده معمولاً بعد از فاندیشن و کانسیلر روی پوست اعمال می‌شوند. کاربرد برنزر هم در واقع تیره کردن پوست با رنگ‌های طبیعی است. حتماً در انتخاب برنزر، سعی کنید رنگ مناسب برای تن پوستتان را انتخاب کنید تا خیلی نارنجی یا خیلی تیره نشود.

خرید عمده لوازم آرایش ناخن در گناوه

شاید فکر کنید که ناخن‌ها هیچ نیازی به مراقبت ندارند، اما باید بدانید که حفظ سلامتی به اندازه زیبایی حائز اهمیت است. لذا به کیفیت لاک و موارد استفاده بر روی ناخن باید توجه شود. ایستان مد انواع محصولات و لوازم مخصوص ناخن و ناخن‌کاری (لمینت، ژلیش، کاور و…) را با بهترین فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه کیفیت ممکن از بندر گناوه به صورت عمده توزیع می‌کند.

آرایش ناخن

  • لاک و لاک پاک کن
  • ناخن مصنوعی

بخش دیگر مربوط به لوازم آرایشی می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان ناخن‌ها را آرایش کرد. در این دسته بندی از انواع لاک‌ها، لاک پاک کن و ناخن مصنوعی استفاده می‌شود.

ناخن مصنوعی

ناخن‌های مصنوعی کاربرد بسیار زیادی دارند. قبل از اینکه افراد به سمت کاشت ناخن‌ها و ژل لاک‌ها روی آورند، از ناخن‌های مصنوعی استفاده می‌کردند. در ادامه ما بهترین برند‌های ناخن مصنوعی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند کاربرد‌های بسیار خوبی را در لیست لوازم آرایش عروس فروشگاه عمده لوازم آرایشی گناوه داشته باشد.

منبع : بهترین فروشگاه لوازم آرایشی گناوه به صورت عمده و خرده

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *