مقالات

ضد آفتاب آلمانی

ضد آفتاب آلمانی

ضد آفتاب آلمانی : در قدم اول باید SPF ضد آفتاب بررسی شود. منظور از SPF همان Sun Protection Factor است که به معنی فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است. هر چقدر مقدار این فاکتور بیشتر باشد، در مدت زمان بیشتری می‌توانید در فضای باز که دارای نور شدید خورشید است، قرار بگیرید. یادتان باشد، قبل از کرم ضدآفتاب، نوع SPF درج شده بر روی جعبه را بخوانید.

برای خرید لوازم آیشی از پیج اینستاگرام کلیک کنید

ویژگی‌ های ضد آفتاب خوب

خیلی از افراد می‌پرسند چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ آن‌ها فکر می‌کنند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از کرم‌های خاصی استفاده نمایند. در صورتی که در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است. بعد از این که این محصول را تهیه کردید می‌توانید به سراغ دیگر کرم‌های آرایشی بروید.

برای خرید لوازم آرایشی از کانال تلگرام ما کلیک کنید 

خرید کرم ضد آفتاب

خرید کرم ضد آفتاب

خرید کرم ضد آفتاب

امروزه ضد آفتاب‌ها از تنوع فراوانی‌ برخوردار می باشند بنابراین خرید کرم ضد آفتاب امر دشواری نمی باشد و به آسانی می‌توان محصولی مناسب و سازگار با پوست را پیدا نمود.

اما دو عامل اصلی در انتخاب برترین نوع ضد آفتاب عبارت است از:

  • نوع پوست
  • SPF

اگر دارای پوستی چرب هستید، می بایست از کرم ضد آفتاب بدون چربی استفاده نمایید و بر عکس اگر دارای پوست خشک می باشید، باید کرمی استفاده کنید که چربی و رطوبت لازم را برای پوست شما ایجاد نماید.

کرم ضدآفتاب آلمانی

کرم ضد آفتاب آلمانی یکی از محصولات مراقبت پوستی از کمپانی آلمان می باشد و به عنوان کالایی با کیفیت بالا در بازار عرضه می‌گردد. این کرم محافظی قوی برای پوست در مقابل اشعه های گوناگون خورشید به شمار می‌رود. در ساخت این محصول از روغن پخش آرایشی گناوه زیتون استفاده گشته که فاقد چربی می باشد و قابلیت پوشش انواع لک و جای جوش را خواهد داشت.

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی

تخریب مداوم لایه اوزون، ریسک مواجه شدن با اثرات منفی اشعه‌های مضر آفتاب را بالا می‌برد. اگر چه ما برای جذب ویتامین D، به صورت روزانه نیاز به نور آفتاب داریم؛ اما این موضوع به این معنا نیست که باید سلامتی خودمان را در معرض خطر قرار دهیم؛ بلکه باید جلوی نفوذ اشعه‌های مضر خورشید را بگیریم و مانع از بروز اختلالات پوستی شویم. ضد آفتاب خوب و باکیفیت می‌تواند پوست شما را از خطرات مختلف محافظت کند. راز داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده‌ دائمی از کرم‌های ضد‌آفتاب است؛ منظور از آرایشی گناوه دائم این است که در روز‌های بارانی که ذره‌ای آفتاب در آسمان نیست یا حتی در منزل نیز از ضد آفتاب‌ها استفاده کنید.

ضد آفتاب خارجی برند LA ROCHE-POSAY

شدت نور آفتاب و نیز عوارض آن در ساعت‌های بین ۱۰تا ۳ بیشتر است. ضد آفتاب معدنی لاروش پوزای دارای فاکتورهای محافظتی PPD 42 و SPF50 است که از پیری پوست، سوختن آن در برابر آفتاب، ایجاد لک و چین و چروک جلوگیری می‌کند. تکنولوژی DRY TOUCH که در این محصول به کار رفته، باعث جذب فوری و خاصیت ضد براقی آن شده است. این کرم بدون ایجاد احساس سنگینی و چربی از پوست شما محافظت می‌کند. فرمولاسیون آن حاوی ویتامین E ، عصاره‌های گیاهی و آنتی اکسیدان است که برای ارایشی عمده پوست‌های حساس حالت تسکین‌دهندگی دارد.

کرم ضد آفتاب رنگی

کرم ضد آفتاب خوب دارای ویژگی هایی می باشد‌ که به توضیح مختصری درباره آن ها خواهیم پرداخت.

از‌ جمله آن‌ خصوصیات عبارت است از:

1. SPF: مهم ترین عامل هنگام خرید یک کرم ضد آفتاب‌ مرغوب SPF آن می باشد، به میزانی‌که SPF کرم بیشتر باشد، قدرت محافظت آن از پوست نیز بیشتر خواهد بود، اکثرا اشخاص از محصولاتی با ۳۰SPF الی ۶۰‌ درصد استفاده می نمایند، اما این مقدار می پخش ارایشی عمده تواند بر‌ اساس شرایط آب و هوایی، نوع پوست، موقعیت جغرافیایی و غیره متغیر باشد.

ضد آفتاب و افتر سان

ضد آفتاب و افتر سان

ضد آفتاب و افتر سان

این محصول حاوی مواد محافظ در برابر اشعه های مضر آفتاب ، مواد آبرسان و تقویت کننده پوست ، براق کننده پوست ، جذب سریع توسط سلول های پوست ، ترمیم پوست ، محافظ رطوبت پوست ، کمک به کاهش زبری و خشکی پوست ، محافظ پوست در برابر سرما و حاوی آنتی اکسیدان می باشد که مناسب جهت محافظت از پوستهای حساس و همچنین کودکان که نیازمند مراقبت می باشند.
از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این محصول ماده shea butter است مواد مرطوب کننده موجود در Shea butter همانند مرطوب کننده های تولید شده در غدد سیاسه پوست بوده و از نظر ساختار عملکرد همانند غدد سیاسه پوست می باشد و به عنوان عامل مرطوب کننده طبیعیNATURAL MOISTURIZING FACTOR (NMF) شناخته شده است .

نیوآ Nivea

بعد از اوسرین دومین برند آلمانی لیست ما مارک نیوا است که در بازار ایران شهرت بالایی درزمینهٔ تولید دئودورانت و افترشیو دارد. این برند یکی از قدیمی‌های تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی است و بالای یک قرن قدمت دارد. توضیحات کرم ضد آفتاب مات فلویید سان دنس اورجینال آلمان

از آنجایی که پوست صورت بسیار حساس است، به محافظت قابل اعتماد در برابر آفتاب نیاز دارید. کرم ضد آفتاب مات سان دنس با فاکتور 50 محافظ در برابر آفتاب برای صورت و دکلته، محافظت فوری در برابر آفتاب را به شما ارائه می دهد و همچنین ضد آب است. به دلیل بافت سبک و غیر کومدون زا، مایع قابل اعتماد غیر چرب است. کرم ضد آفتاب مات سان دنس همچنین رطوبت پوست را تا 48 ساعت تامین می کند. دستور غذا بدون میکروپلاستیک و 100 درصد گیاهی است. برای روزهای بی دغدغه تابستان.

اوسرین Eucerin (بهترین ضد آفتاب آلمانی)

اوسرین یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در اروپا است. این مارک 150 ساله در میان تولیدکنندگان بهترین ضد آفتاب دنیا قرار داشته و در کشور خود بی‌رقیب است. یکی از محبوب‌ترین ضد آفتاب‌های این شرکت Eucerin مدل SPF50 است.

جمع‌بندی:

همان‌طور که می‌بینید بیشترین کرم‌های ضد آفتاب بازار جهانی تولیدشده در کشور فرانسه هستند. این آمار نشان می‌دهد که این کشور باتجربه‌ترین و بهترین تولیدکننده کرم ضد آفتاب در جهان است. بعدازآن می‌توان به سراغ برندهای ایتالیایی، آمریکایی و آلمانی رفت.

منبع : بهترین فروشگاه لوازم آرایشی عمده و خرده در بانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *