مقالات

بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست

بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست : تفاوت میان یک ضدآفتاب معمولی و ضدآفتاب روشن کننده پوست چیست؟ یک تفاوت مهم این دو محصول به شفاف و روشن تر شدن پوست مربوط می شود. این ویژگی در کرم های ضدآفتاب و روشن کننده پوست وجود دارد. علاوه بر این، کرم های ضدآفتاب و روشن کننده پوست دارای خاصیت پوشانندگی لک، تیرگی و روشن تر کردن پیگمنت های پوستی هستند. این ویژگی ها به دلیل ترکیبات مؤثره این محصولات است؛ ترکیبی از ویتامین ها و عصاره های طبیعی که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • عصاره لیمو
  • عصاره خیار
  • ماست
  • ویتامین های B و E

برای خرید لوازم آیشی از پیج اینستاگرام کلیک کنید

ضد آفتاب روشن‌کننده چه اهمیتی دارد؟

برای محافظت از پوست سه بخش اساسی وجود دارد که می‌توان به محافظت در برابر اشعه‌ی مضر و نور زیاد آفتاب، تقویت کردن پوست برای شادابی و شستشو پوست برای از بین بردن کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی که وجود دارد، اشاره کرد.
استفاده از کرم‌ ضد آفتاب به‌خصوص در فصل‌هایی که نور خورشید به‌صورت مستقیم می‌تابد از ضروریات مهم برای پوست هر شخصی است. در کشور ما به دلیل اینکه بیشتر مناطق دارای آب‌وهوای گرم و خشک هستند استفاده از کرم ضد آفتاب بیشتر احساس می‌شود.

برای خرید لوازم آرایشی از کانال تلگرام ما کلیک کنید 

بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی

بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی

بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی

در زمان خرید محصولات مراقبتی از پوست و مو، این نگرانی برای برخی از افراد وجود دارد که محصولات ایرانی ممکن است از کیفیت خوبی برای محافظت از زیبایی و سلامت پوست و مو بهره نبرند. اما باید گفت که این ذهنیت صحت ندارد و اگر از برندهای خوش نام و معتبر ایرانی برای خرید استفاده کنید، از نتیجه شگفت زده می شوید. بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی از برندهایی چون سان سیف، سینره، لایسل، شون، پریم و … هستند که از نظر کیفیت با محصولات خارجی قابل رقابت می باشند.

بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست خارجی

اگر به دنبال بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست خارجی هستید، پیشنهاد می کنیم که کرم ضد آفتاب الارو را در گزینه های خود داشته باشید. کرم ضد آفتاب روشن کننده الارو از جمله محصولاتی است که علاوه بر حفاظت در برابر پرتوهای مضر آفتاب، دارای ویژگی‌های روشن کننده و آبرسان قوی می‌باشد. به بیان دیگر، این کرم ضد آفتاب، به کمک ترکیبی از عصاره‌های گیاهی، پوست را نرم و لطیف کرده و در عین حال به بهبود رنگ و لک‌های پوستی کمک می‌کند.

نکات لازم پیش از خرید یک ضد آفتاب روشن‌کننده پوست

از ویژگی‌های یک کرم ضد آفتاب روشن‌کننده پوست ایرانی می‌توان به ماندگاری حداقل تا چهار ساعت بر روی پوست و محافظت از پوست در برابر نور خورشید اشاره کرد. علاوه بر این می‌توان به انواع رنگ‌ها مثل روشن و بژ، که در کرم روشن‌کننده پوست ایرانی وجود دارد اشاره آرایشی گناوه کرد. این موارد مشخص می‌کند که کرم‌های ضدآفتاب برای چه نوع پوستی مناسب است. بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده پوست به‌تدریج لک‌های پوستی را محو می‌نماید و تیرگی‌های پوستی را برطرف می‌نماید.

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب ضد لک پوست

پس از این که با این ضد آفتاب ها آشنا شدید، قصد داریم به شما 6 مورد از بهترین نمونه های آن آشنا کنیم. این محصولات عبارت اند از:

  • کرم ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک
  • کرم ضدآفتاب ضد لک فتو3 سین بیونیم
  • کرم ضد آفتاب ضد لک پوست خشک و نرمال بیرنگ لافارر
  • کرم ضد آفتاب ضد لک پوست چرب لافارر
  • کرم ضدآفتاب ضدلک سی بی پاریس
  • کرم ضدآفتاب بایوتاچ ام کیو

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium

اگر به دنبال یک ضد آفتاب اختصاصی برای پوست چرب هستید که در کاهش لک و تیرگی پوست نیز موثر عمل کند، کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل SPF 40-Medium انتخاب مناسبی برای شما است.
ارایشی عمده همانطور که می‌دانید لکه‌های تیره یکی از رایج‌ترین عوامل تیرگی و کدر شدن پوست هستند، این ضد آفتاب می‌تواند با کاهش ظاهر لکه‌ها و سایر تیرگی‌ها پوست، پوست را روشن کرده و رنگ اصلی پوست را احیا کند.

سان سیف Sunsafe (بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده ایرانی)

سان سیف Sunsafe (بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده ایرانی)

سان سیف Sunsafe (بهترین ضد آفتاب روشن‌کننده ایرانی)

برند سان سیف متعلق به لابراتوار و داروسازی پارس حیان است. این شرکت با همکاری Dr. Straetmans آلمان تبدیل به یکی از بهترین تولیدکنندگان ضد آفتاب و روشن‌کننده پوست شده است.
از محصولات ضد آفتاب و سفیدکننده پوست Sunsafe می‌توان به کرم ضد آفتاب روشن‌کننده سان سیف با spf50 اشاره کرد.

ضد آفتاب ضد لک الارو مدل اسپات سولوشن

این ضد آفتاب فرانسوی حاوی عصاره گل مینا چمنی می باشد که علاوه بر اینکه خاصیت ضد لک قویی دارد. رطوبت رسان فوق العاده ای نیز محسوب می گردد و مانع از خشکی پوست می شود.
پخش ارایشی عمده این محصول برای انواع پوست قابل استفاده می باشد. در فرمولاسیون آن از پارابن، عطر و مواد آسیب رسان استفاده نشده است و از قرمزی و التهاب پوست نیز جلوگیری می کند.

ضدآفتاب اربن فیوژن واتر ایزدین SPF30

ضدآفتاب ارین فیوژن واتر ایزدین SPF30، از جمله محصولاتی است که در لیست بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست قرار می گیرد. کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر برای جلوگیری از اثرات مضر نور خورشید و واکنش های مخرب آن در پوست مفید است. بافتی سبک دارد و از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند.

بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست چرب

ضدآفتاب لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium، بهترین کرم ضدآفتاب و روشن کننده پوست برای افرادی با پوست چرب است. ترکیبات موجود در این کرم مانند شیرین بیان، پاپایا و بیربری باعث رفع لک های پوستی می شوند. از دیگر ویژگی های این کرم می توان به ارایشی عمده بانه خاصیت مات کنندگی و ضد حساسیت آن اشاره کرد.

سی گل SeaGull

از فعالیت برند سی گل نزدیک به سه دهه می‌گذرد. SeaGull معروف‌ترین نام ایرانی درزمینهٔ تولید محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی و یکی از تولیدکننده کرم ضد آفتاب و سفیدکننده داخلی است.

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB

کرم ضد آفتاب ویتالیر مدل CB یک ضد آفتاب و روشن کننده ایرانی است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و تمام اقشار جامعه می‌توانند آن را خریداری کنند.
پخش آرایشی این ضد آفتاب دارای SPF 50 است، و این یعنی تمام استاندارهای لازم یک ضد آفتاب ایده‌آل را دارد. وجود ویتامین سی در این کرم علاوه بر خواص ضد پیری پوست، پوست را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و وضعیت کلی پوست را بهبود می‌بخشد.

کرم ضد آفتاب ضد لک پوست خشک و نرمال رنگی SPF40 لافارر:

کرم ضد آفتاب ضد لک پوست خشک و نرمال بی رنگ SPF50 از برند لافارر، ساخت کشور ایران و در حجم 40 میلی لیتر در دسترس است. این ضد آفتاب از برخورد هر دو اشعه های مضر خورشید به پوست جلوگیری می کند. ترکیبات آن شامل عصاره شیرین بیان، عصاره پاپایا و عصاره بیربری می شود.

ضد آفتاب فاقد چربی الارو سری Foundation Effect

ضد آفتاب فاقد چربی الارو سری Foundation Effect

ضد آفتاب فاقد چربی الارو سری Foundation Effect

کرم ضد آفتاب SPF30 الارو مناسب برای انواع پوست‌ها، به خصوص پوست چرب است. کشور سازنده این محصول نیز فرانسه است. این کرم به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضدآب و تعریق، مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌کند. حتی به آرایشی بانه خاطر داشتن خاصیت پوشانندگی، تمامی لک ها و ایرادات پوست را نیز پوشش می‌دهد.

ضد آفتاب وُچه فرانسه

یکی دیگر از بهترین ضد آفتاب ها، کرم ضد آفتاب وچه است. فرمولاسیون فرانسوی ضد آفتاب وچه به خوبی از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند، بافت سبک دارد و به طور تخصصی برای پوست چرب و مختلط است.

منبع : بهترین فروشگاه لوازم آرایشی عمده در بانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *