مقالات

بهترین مارک لوازم آرایشی صورت

بهترین مارک لوازم آرایشی صورت

بهترین مارک لوازم آرایشی صورت : میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها. بانوان در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی.

برای سفارش از تلگرام و اینستاگرام کلیک کنید

پیش از خرید لوازم آرایش چه نکاتی را باید در نظر داشته باشیم؟

  • اجازه دهید پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین مارک لوازم آرایشی جهان برویم چند نکته‌ی مهم در مورد خرید لوازم آرایش را به شما بگوییم.
  • به نوع پوست تان توجه کنید.
  • با توجه به تن رنگی پوست تان خرید کنید.
  • پیش از خرید محصولات را تست کنید.
  • به ترکیبات و فرمولاسیون لوازم آرایشی توجه کنید.
  • به سراغ لوازم آرایش بادوام و با ماندگاری بالا بروید.

برای خرید لوازم آرایشی عمده کلیک کنید

به سراغ لوازم آرایش بادوام و با ماندگاری بالا بروید

سعی کنید لوازم آرایشی را انتخاب کنید که دارای ماندگاری بالا یا ۲۴ ساعته هستند. چنین محصولاتی ماندگاری بیشتری روی صورت شما دارند و دیگر نیازی به تجدید آن‌ها ندارید. همچنین حتما به تاریخ انقضای محصولاتی آرایشی و بهداشتی توجه کنید؛ پخش آرایشی عمده زیرا محصولاتی که تاریخ انقضای بهترین مارک لوازم آرایشی صورت آن‌ها سر می‌رسد می‌توانند اثرات منفی روی پوست آرایشی عمده شما داشته باشند.

محصولات آرایشی Mac

محصولات آرایشی Mac

محصولات آرایشی Mac

اگر بخواهیم لیستی از اسم لوازم آرایشی های معروف تهیه کنیم؛ قطعا برند مک را جزو اولین ها مینویسیم. مک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی پخش آرایشی عمده در دنیاست. محصولات آرایشی این برند توسط سلبریتی آرایشی عمده های معروف دنیا مثل ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … مورد بهترین مارک لوازم آرایشی صورت استفاده قرار میگیرد.

محصولات مک:

  • رژ لب
  • کرم پودر
  • مداد لب
  • کرم چشم
  • رژ گونه مک ، ریمل
  • ریمل ابرو مک ، سایه چشم
  • کانسیلر مک ، حالت دهنده ابرو
  • خط چشم مایع مک ، مداد ابرو
  • پنکیک مک ، اسپری آب
  • روغن پاک کننده آرایش
  • براق کننده لب
  • پاک کننده آرایش چشم
  • مرطوب کننده
  • لوسیون

برای خرید لوازم آرایشی صورت کلیک کنید

کرم پودر مک

کرم پودر مک مدل Mineralize را می‌توانید در حجم ۵۰ میلی‌لیتر خریداری کنید. این کرم پودر برای پوست‌های گندمی مناسب است. این محصول همچنین دارای SPF 15 است پخش آرایشی بانه که از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کند.

ریمل حجم دهنده لورآل

از جمله لوازم ضروری آرایش که بخش مهمی از آرایش روزانه یا حرفه‌ای را تشکیل می‌دهد ریمل است. آرایشی عمده اگر می‌خواهید مژه‌هایتان پرحجم‌تر و مشکی‌تر پخش آرایشی بانه به نظر برسد، ریمل حجم‌دهنده‌ی لورآل مدل Mega Volume Coolagene 24H را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ریمل دارای ماندگاری ۲۴ ساعته است و تغییر قابل توجهی در ظاهر و پخش آرایشی گناوه حالت مژه‌هایتان می‌دهد.

برند آرایشی FLORMAR

برند فلورمار یکی از 10 برند آرایشی بسیار محبوبی است که در سال 1970 در پایتخت فشن جهان یعنی آرایشی عمده میلان در ایتالیا ثبت شد. این برند در سال 1972 پخش آرایشی بانه در ترکیه تولید شد و اکنون بیشتر از 40 سال است که از قدمت آن می گذرد. اولین محصول موفق این برند لاک های ناخن آن بود و پس از آن این برند شروع به تولید پخش آرایشی گناوه محصولاتی بیشتر کرد.

محصولات فلورمار:

  • سایه ی چشم
  • رژ لب
  • کرم پودر
  • ریمل
  • پودر بیک
  • پرایمر
  • مداد چشم ماژیکی
  • مداد چشم اکلیلی

محصولات آرایشی Huda Beauty

هدی بیوتی جز پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه است و تجربه یک میکاپ عالی و بدون نقص را به شما می دهد. تقریبا تمام محصولات این برند فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آلرژی های پخش آرایشی عمده پوستی از آن ها استفاده کنید. برند هدی بیوتی در سال 2013 توسط پخش آرایشی گناوه هدی کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست های جهان است. کرم پودر FAUXFILTER هدی بیوتی پخش آرایشی بانه یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است.

چرا باید لوازم آرایشی مارک خوب بخریم؟

لوازم آرایشی به طور مستقیم با پوست افراد در تماس است. همان طور که می دانید، پوست گران ترین لباس آرایشی عمده انسان در طول عمرش است و باید از آن محافظت کرد. استفاده از برندهای نامرغوب لوازم آرایشی باعث می شود به پوست آسیب برسد. حتی ممکن است منجر به پیری زودرس و بروز چین و چروک های پخش آرایشی گناوه پوستی شود. از این رو باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت کنید و از تهیه لوازم آرایشی بی کیفیت پخش آرایشی بانه خودداری نمایید.

کرم پودر استی لودر

کرم پودر استی لودر

کرم پودر استی لودر

کرم پودر استه لودر مدل Double Wear قدرت پوشش‌ بسیار بالایی دارد و به مدت ۲۴ ساعت روی پوست شما باقی می‌ماند. در طی این ۲۴ ساعت رنگدانه‌های این کرم کیفیت خود را حفظ کرده و شما تغییر رنگ مشاهده نمی‌کنید. همچنین روی لباس شما ایجاد لک پخش آرایشی گناوه نمی‌کند. به کمک این کرم می‌توانید پوستی لطیف و یکدست داشته باشید. این محصول همچنین باعث پخش آرایشی بانه کاهش آثار پیری می‌شود.

ویژگی های لوازم آرایشی خوب

مهمترین ویژگی یک لوازم آرایشی خوب ، مواد اولیه آن است. هنگام خرید لوازم آرایشی به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید پخش آرایشی بانه  و از خرید محصولات حاوی سرب و پارابن خودداری نمایید. آرایشی گناوه این مواد شیمیایی بوده و برای سلامت مضر هستند. در مقابل، سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که حاوی آبرسان بوده و از بروز چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کنند.

برند دیور

اگر قصد استفاده از لوازم آرایشی خوب خارجی را دارید، حتما برند دیور را امتحان کنید. تمام محصولات آرایشی دیور از خلاقیت، تجمل گرایی و برتری نسبت به سایر برندها برخوردارند و شما را از خریدتان پشیمان نخواهند کرد. اگر آرایشی گناوه به دنبال نقطه پخش آرایشی گناوه شروعی برای خرید محصولات آرایشی دیور هستید، رژلب های این برند گزینه خوبی هستند. کریستین دیور از همان ابتدای تاسیس برند خود، مبنای کارش را زیبایی و جوانی زنان قرار داده بود.

کرم پودر شانل

کرم پودر شانل مدل ++PA شماره N°22 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید باشد. این محصول حاوی آرایشی بانه ترکیباتی چون زینک و پلی‌ساکارید است . این مواد مانع از تجمع مایعات روی پوست می‌شوند. این ویژگی موجب می‌شود کرم پودر روی صورت شما جلوه‌ی مات پخش آرایشی گناوه و مخملی خود را تا ۱۲ ساعت حفظ کند. این محصول همچنین دارای SPF25 است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

برند استی لودر (Estee Lauder)

این برند در سال 1946 تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز یکی از مشهورترین شرکت های لوازم آرایشی جهان آرایشی بانه محسوب می شود. محصولات پخش آرایشی گناوه برند Estee Lauder شامل لوازم آرایشی، آرایشی گناوه مراقبت از پوست و انواع عطر های زنانه و مردانه است. این برند تلاش کرده است تا با بهره گیری از خلاقیت، تکنولوژی پیشرفته و تاثیرگذاری بیشتر، مشتریان و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

لوازم آرایشی خوب متعلق به گرلن

قدمت شرکت گرلن از تمامی برندهایی که به آن اشاره کردیم، بیشتر است. این برند از سال ۱۸۲۸ میلادی آغاز به کار کرده و چه در لاین لوازم آرایشی و بهداشتی و پخش آرایشی عمده چه در لاین عطر بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده است. شرکت گرلن برای پادشاهان و ملکه های زیادی اقدام به طراحی و تولید عطر اختصاصی نموده است. این کمپانی از سال ۱۹۹۴ تحت مالکیت شرکت لویی ویتون قرار دارد.

برند Mecca

Mecca نیز مانند برند صفورا یک خرده فروش لوازم آرایشی است که برندهای برتر آرایشی و همچنین محصولات داخلی آرایشی بانه خود را ارائه می دهد. این خرده فروش پخش آرایشی عمده مجموعه ای از محصولات با کارایی آرایشی گناوه بالا به بازار عرضه می کند که بسیار مورد توجه افراد شیفته زیبایی و آرایشگران ماهر قرار گرفته اند.

برند آرایشی MAYBELLINE

برند آرایشی MAYBELLINE

برند آرایشی MAYBELLINE

در سال 1915 فردی به نام توماس لایل ویلیام (Thomas Lyle Williams) که تنها 19 سال داشت پس از مشاهده خواهرش از این که با آغشته کردن گرد زغال به وازلین چطور مژه‌های خود را آرایش آرایشی گناوه می‌کند ، ایده‌ی جالبی به ذهنش رسید و از ترکیبات خواهرش و با استفاده از علم شیمی خود یک محصول جدید که امروزه به آن ریمل پخش آرایشی عمده می‌گویند را تولید نمود.

محصولات میبلین :

  • ریمل
  • پرایمر
  • کانسیلر
  • موس
  • مداد چشم
  • رژ لب
  • رژ گونه
  • خط چشم

لوازم آرایشی ایو سنت لورن

از پرایمرهای سبک گرفته تا رژلب های خامه ای و ریمل های بادوام، ایو سنت لورن بهترین ها را در عرصه لوازم آرایشی ارائه می دهد. محصولات باکیفیت این برند بدون شک شما را مجبور می کنند تا به دنبال خریدهای بیشتر باشید و سایر محصولات آن را نیز امتحان کنید. ایو سنت لورن بهترین مارک لوازم آرایشی صورت در سال ۲۰۰۲ بخش طراحی مد و لباس زنانه خود را تعطیل کرد، اما هم اکنون با همکاری آرایشی گناوه گوچی پخش آرایشی عمده به فعالیت خود ادامه آرایشی بانه می دهد.

برند لورآل (L’oreal)

برند لورآل (L’oreal)

برند لورآل (L’oreal)

زمانی که در خصوص محصولات زیبایی صحبت می کنیم، جایگاه رهبری، برازنده برند لورال خواهد بود. تقریبا تمام زنان جهان مشتریان محصولات آرایشی لوکس و با کیفیت این شرکت فرانسوی هستند. محصولات این برند قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و لورآل با ارائه گستره متنوعی بهترین مارک لوازم آرایشی صورت از محصولات مانند کرم پودرها، خط چشم، سایه چشم، رژلب یا هر محصول آرایشی دیگر، هیچ گاه شما را نا امید پخش آرایشی عمده نخواهد کرد.

سازنده لوازم آرایشی خوب خارجی

“آسان، ملایم، زیبا” شعار همیشگی برند کاور گرل است. به این معنی که تمامی محصولات برند کاورگرل یک میکاپ آسان، ملایم و زیبا را برای شما رقم خواهند زد. این محصولات در عین حال که باکیفیت و قابل اعتماد هستند، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند. یکی از دلایل موفقیت بهترین مارک لوازم آرایشی صورت برند کاور گرل در عرصه لوازم آرایشی، تبلیغات پرهزینه آن است. این برند برای افزایش فروش محصولات خود از افراد مشهوری مثل آرایشی بانه ریحانا، پینک، کیتی پری و … استفاده می کند.

برند لوازم آرایشی لانکوم (Lancome)

برند لانکوم (Lancome) توانسته است زیبایی آوانگارد و دانش را در محصولات خود ترکیب کند. این برند توسط آرماند پوتیژان در سال 1935 میلادی تاسیس شد. با بیش از 80 سال سابقه، محصولات لانکوم زیبایی پخش آرایشی عمده و ظرافت آرایشی بانه فرانسوی را به سراسر دنیا معرفی می کند.

لوازم آرایشی خوب برند NYX

کیفیت فوق العاده، رنگدانه های غنی و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این برند لوازم آرایشی هستند. برند ان وای ایکس با دارا بودن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک، فصلی و شیک، به یک گزینه عالی پخش آرایشی عمده بین مصرف آرایشی بانه کنندگان و آرایشگران تبدیل شده است.

منبع : بهترین فروشگاه لوازم آرایشی صورت ب صورت عمده و خرده

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *