مقالات

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب خارجی

کرم ضد آفتاب خارجی : مراقبت از پوست یکی از نکاتی است که نه تنها برای زیبایی باید به آن توجه کنیم بلکه سلامت جسمی مان نیز در گرو مراقبت از آن می باشد. بنابراین باید راهی برای استفاده از نور خورشید پیدا کنیم، البته بدون اینکه عوارض جبران ناپذیری برایمان داشته باشد.

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب خوب و باکیفیت می‌تواند پوست شما را از خطرات مختلف محافظت کند. راز داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده‌ دائمی از کرم‌های ضد‌آفتاب است؛ منظور از استفاده‌ دائم این است که در روز‌های بارانی که ذره‌ای آفتاب در آسمان نیست یا حتی در منزل نیز از ضد آفتاب‌ها استفاده کنید.

برای خرید لوازم آرایشی از پیج اینستاگرام ما کلیک کنید

ویژگی های بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب خارجی باید نوع پوست خود را بشناسیم. به عنوان مثال بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست های چرب باید این قابلیت کنترل چربی پوست را داشته باشد و با مات کردن پوست صورت، چربی اضافه آن را گرفته و از برق زدن صورت به خاطر چربی پخش آرایشی اضافه، جلوگیری نماید.

برای خرید لوازم آرایشی از کانال تلگرام ما کلیک کنید

انواع ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب

انواع ضد آفتاب براساس خواص شامل:

  • ضد آفتاب حاوی ضد لک
  • ضد آفتاب ضد جوش
  • ضد آفتاب ضد قرمزی
  • ضد آفتاب و DD کرم
  • ضد آفتاب حاوی ویتامین سی
  • ضد آفتاب آبرسان
  • ضد آفتاب ویتامینه
  • ضد آفتاب درمان منافذ باز
  • ضد آفتاب ضد تعریق
  • ضد آفتاب تغذیه کننده و .

ضرورت استفاده از ضدآفتاب

  • از پوست شما در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کند.
  • خطر سرطان پوست را کاهش می‌دهد.
  • از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
  • به حفظ رنگ پوست کمک می‌کند.
  • موجب افزایش سلامت پوست می‌شود.

کرم ضد آفتاب خارجی سان سنس دیلی فیس

این محصول جزو بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی برای پوست های چرب بوده که توسط برند ایگو به بازار عرضه گردیده و به نسبت بسیار بالایی می تواند در برابر اشعه UVA از پوست مراقبت نماید. این کرم بسیار ملایم و سبک است و خواب مناسبی روی پوست صورت، دست و گردن پخش آرایشی برای خرید کرم پودر خارجی کلیک کنید دارد. همچنین از پوست شما در برابر پیری زودرس که می تواند ناشی از اشعه های مضر آفتاب باشد، مراقبت می کند. ارایشی عمده بانه این ضد آفتاب بی رنگ بوده و برای پوست های چرب و جوش دار بهترین کرم ضد آفتاب خارجی می باشد.

کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات

در معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست های چرب و همچنین پوست های حساس می توان به کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات +50 SPF بایودرما اشاره کرد. این محصول بدون رنگ بوده و از عصاره شیرین بیان در ترکیباتش استفاده شده است. این ترکیبات برای روشن تر شدن پخش آرایشی پوست و همچنین جلوگیری از پیری زودرس بسیار حائز اهمیت می باشند. یکی از بهترین ویژگی های کرم ضد آفتاب فتودرم اسپات برای پوست این است ارایشی عمده بانه که تیرگی ایجاد نمی کند و پس از مدتی استفاده ممکن است حتی پوستتان کمی روشن تر هم بشود.

انواع ضد آفتاب بر اساس کاربرد شامل:

  • ضد آفتاب رنگی
  • ضد آفتاب غیر رنگی
  • ضد آفتاب دور چشم
  • ضد آفتاب صورت
  • ضد آفتاب بدن
  • ضد آفتاب کودک
  • ضد آفتاب مخصوص آقایان

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Murad

نام این برند از نام دکتر هاوارد مورد، دانشمند و محقق برجسته گرفته شده که وی را پدر علم درماتولوژی داخلی می‌دانند. به عقیده او، پوست آینه تمام نمای سلامت داخلی بدن است و همچنین می‌تواند نشانگر حالات روحی و احساسی هر فرد باشد. ضد آفتاب دکتر مورد با SPF 50 را آرایشی می‌توان یکی از گران‌ترین‌ و بهترین ضد آفتاب‌های خارجی دانست. درخشان‌کنندگی یکی از ویژگی‌های بارز این ضد آفتاب است که آن را به یک محصول دو کاره تبدیل کرده است.

فلوئید ضد آفتاب ویشی

رای پوست‌های چرب، فلوئید ضد آفتاب که فرمولاسیون قوی و در عین حال سبکی داشته باشد. بهتر است. فلوئید ضد آفتاب ویشی یک محصول تمام عیار برای انواع پوست‌های مختلط تا چرب است.

SPF روی ضد آفتاب ها به چه معناست؟

هرچند مفهوم SPF بسیار مبهم به نظر می‌رسد؛ اما فهم آن بسیار ساده است. «SPF» مخفف عبارت «Sun Protection Factor» به معنای فاکتور حافظتی در برابر نور خورشید است. ارایشی عمده بانه این شاخص، معیاری برای اندازه‌گیری توانایی ضد آفتاب برای حفاظت از پوست شما، در مقابل پرتوهای آرایشی UVB است. کرم‌های ضد آفتابی که اس پی اف ۵۰ دارند برای انواع پوست و در فصول گرم سال مناسب هستند؛ اما در فصول سرد سال اس پی اف ۳۰ هم کفایت می‌کند.

  • SPF 15 می‌تواند جلوی ۹۳ درصد اشعه‌های مضر آفتاب را بگیرد.
  • SPF 30 از برخورد ۹۷ درصد اشعه‌های UVB با پوست جلوگیری می‌کند.

تیتانیوم دی اکسید در ضد آفتاب‌ها

زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید دو ترکیب قدیمی و مقرون به صرفه برای تکمیل فرمولاسیون ضد آفتاب‌ها بودند. مشکل استفاده از این ترکیب نقاط سفیدی است که روی پوست به جای می‌گذارد. ارایشی عمده بانه این نقاط سفید باعث می‌شوند پوست رنگ پریده به نظر برسد و هیچ برندی تا کنون آرایشی راهکاری برای جلوگیری از این مشکل پخش آرایشی پیدا نکرده است.

کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن فلویید SPF 50

یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی برای پوست های معمولی که بسیار معروف و شناخته شده می باشد، برند ایزدین است. این محصول مناسب برای افردی است که در سنین بالا هستند و پوستشان دچار چین و چروک شده است. این محصول از برند ایزدین با جلوگیری از آرایشی پیشرفت چین و چروک و لکه های پوستی نام خود را به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب خارجی ثبت نموده است. در حقیقت انتظار یک مصرف کننده از بهترین برند ضد آفتاب خارجی این است که نه تنها اثرات مخرب آفتاب را از بین ببرد،‌ بلکه در بهبود پوست هم اثر گذار باشد.

ضد آفتاب خارجی از برند Caudalie

ضد آفتاب خارجی از برند Caudalie

ضد آفتاب خارجی از برند Caudalie

کرم ضد آفتاب SPF50 کدلی، به طور کامل از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم استحکام، شفافیت و رطوبت پوست را افزایش داده، از پوست در برابر تخریب سلولی محافظت می کند و چین و چروک را به تعویق می‌اندازد. فرمولاسیون آن حاوی آرایشی پلی‌فنول است که قوی‌ترین آنتی اکسیدان شناخته شده در دنیای گیاهان می‌باشد.

اکامسول در فرمولاسیون ضد آفتاب‌ها

اکامسول جدیدترین ترکیبی است که در انواع بهترین ضد آفتاب خارجی ممکن است مشاهده کنید. این ترکیب هم اکنون توسط بسیاری از برندهای اروپایی با هدف بلاک کردن UVA به کار می‌رود.

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Vichy

این کرم ضد آفتاب را در مدل‌های مختلف، برای انواع پوست می‌توان تهیه و استفاده کرد. برند VICHYیک برند پرطرفدار فرانسوی است که همیشه رضایت مشتریان را به همراه داشته است. این کرم با داشتن فیلترهای قوی در برابر اشعه‌های UVA و UVB به طور کامل از پوست محافظت می‌کند و با مصرف آن پوستی لطیف و مخملی به شما هدیه می‌دهد. تمامی محصولات این کمپانی حاوی آب چشمه معدنی ویشی هستند و سلامت پوست را تضمین می‌کنند.

کرم ضد آفتاب شیسیدو Shiseido

از میان بهترین کرم های ضد آفتاب خارجی برای پوست های معمولی می توانیم ضد آفتاب شیسیدو را نام ببریم. این محصول ساخت کشور ژاپن بوده و بی شک یکی از بهترین و گران قیمت ترین کرم های ضد آفتاب خارجی است. این محصول برای انواع پوست های معمولی و حساس آرایشی بانه مورد استقبال قرار گرفته و حتی با پوست کودکان هم سازگار است.

ضد آفتاب مینرال رنگی آیسیس فارما

بهترین برند کرم ضد آفتاب خارجی از نظر قابلیت بالای محافظت در برابر اشعه مضر خورشید با حداکثر محافظت از پوست، می تواند ضد آفتاب مینرال رنگی SPF 80 آیسیس فارما باشد. این محصول حاوی زینک اکساید بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریال است، همچنین از دیگر ویژگی های آرایشی بانه آن می توان به خاصیت ضد التهاب بودن اشاره کرد. این محصول همچنین با کنترل چربی های اضافه پوست از بروز آکنه و جوش روی صورت جلوگیری می کند.

ضد آفتاب خارجی از برند Nuxe

اگر بخواهیم گرانترین کرم ضد آفتاب خارجی را نام ببریم، قطعا می‌توانیم به ضد آفتاب نوکس اشاره کنیم. این محصول برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس مناسب است. حتی علاوه بر پوست صورت، برای اطراف چشم نیز کارایی دارد و دارای حداکثر محافظت در برابر اشعه UVA و آرایشی بانه UVB در برابر پوست است.

ویژگی ها:

  1. همراه با مواد موثر ضد لک و ضد چروک
  2. برگرفته از گیاهان سفید و ویتامین C
  3. دارای آنتی اکسیدان قوی

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Esthederm

اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، کرم ضد آفتاب استادرم را فراموش نکنید. این کرم با استفاده از فیلترهای ضد آفتاب ویژه، از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. بر اثر استفاده از این کرم هیچ نوع جوش، خارش و یا حساسیتی ایجاد نخواهد شد. ضد‌آفتاب استادرم با مهار آرایشی بانه مراحل ملانین سازی؛ به مرور زمان در پیشگیری از بروز لک موثر بوده و لک‌های قهوه‌ای را نیز کمرنگ می‌کند.

ویژگی‌ها:

  • ضد‌حساسیت
  • ضد لک
  • روشن کننده پوست

کرم ضد آفتاب رنگی مینرال درموبای

کرم ضد آفتاب درموبای با SPF 65 جزء بهترین ضد آفتاب های رنگی خارجی بوده که برای پوست های معمولی و چرب عرضه گردیده است. این محصول حالتی شبیه به کرم پودر داشته و در محیط های بسیار گرم یا آفتاب بسیار شدید از روی پوست نمی ریزد. بهترین ضد آفتاب خارجی باید آرایشی بانه بتواند ضمن مراقبت از پوست، به خوبی جذب پوست شده و خواب خوبی روی صورت داشته باشد. ضد آفتاب رنگی مینرال دارای اثرات ضد لک بوده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

منبع : آرایشی بانه بهترین فروشگاه لوازم آرایشی در بانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *